I.Základní ustanovení

1.Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:

Spoločnosť ProfiBANKER s.r.o. www.profibanker.sk (ďalej len „predávajúci“)

sídlom: Příčná 1892/4, 11000 Praha 1, Česká republika. IČO: 04471580, DIČ: CZ04471580

1. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na internetové adrese www.profibanker.sk (ďalej je „internetový obchod“). Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

 

II. Informácie o tovare a cenách

1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený obvyklou poštovnou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohoto tovaru. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru.  Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.

 

III.Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi: prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode, vyplnením objednávkového formulára bez registrácie. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY . Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámení o prijatí objednávky je doručené na emailovú adresu kupujúceho.  V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.

 

IV. Zákaznícky účet

1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.

 

V. Platobné podmienky a dodanie tovaru

1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi: bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho č. 49998/5500 , vedený u Raiffesisen bank Česká Republika. Zahraniční platby: IBAN: CZ3155000000000000049998   SWIFT:  RZBCCZPP dobierkou v hotovosti pri prevzatí tovaru, v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na výdajni zásielok Ulozenka.sk Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklad spojený s dodaním tovaru. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 14 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou. Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín. Tovar je kupujúcemu dodaný: na adresu určenú kupujúcim v objednávke prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil, Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe zvláštneho požiadavku kupujúceho, znáša kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedčujúceho neoprávnenému vniknutiu do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je priložený k dodávanému tovaru. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

 

VI. Odstúpenie od zmluvy

1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy: o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty pre odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby, o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výkyvoch finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho a ku ktorému môže dôjsť v priebehu lehoty pre odstúpenie od zmluvy, o dodaní alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, ktoré môžu byť dodané až po uplynutí tridsiatich dní a ktorých cena závisí na výkyvoch trhu nezávislých na vôli predávajúceho, o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní vzhľadom na svoju povahu nenávratne zmiešaný s iným tovarom, o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodov ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený, o dodávke zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru, ak sú predávané v ochrannom obale a kupujúci tento obal rozbalil, o dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaji kníh nedodávaných v ochrannom obale, o dodávke elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil , že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohoto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy, v ďalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení nehorších predpisov. Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovnou cestou. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenie od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady. Ak kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebený a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim.

 

VII. Reklamačný poriadok

Postup pri podávaní reklamácia

  1. Všeobecné ustanovenia

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok predávajúceho ProfiBANKER s.r.o., IČO 04471580, DIČ CZ04471580, so sídlom Příčná 1892/4, 11000 Praha 1, zapísaného v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 247704 (ďalej len "predávajúci" alebo "ProfiBANKER"), a popisuje postup pri vybavovaní reklamácií tovaru zakúpeného u ProfiBANKER.

Kupujúci je povinný sa pred objednaním tovaru oboznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len "VOP"). Kupujúci zároveň berie na vedomie, že je povinný poskytnúť spoločnosti ProfiBANKER potrebnú súčinnosť potrebnú na vybavenie reklamácie, inak sa lehoty primerane predlžujú o dobu, v ktorej Kupujúci neposkytol požadovanú súčinnosť.

Uzatvorením kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od predávajúceho kupujúci súhlasí s týmto reklamačným poriadkom.

Definície pojmov uvedené v tomto Reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami uvedenými vo VOP. Ak tento reklamačný poriadok nedefinuje niektorý pojem, chápe sa v tom zmysle, v akom je definovaný vo VOP. Ak v ňom nie je definovaný, vykladá sa v zmysle, v akom ho používa zákon.

V prípade servisného zásahu v rámci zakúpenej alebo zmluvne dohodnutej služby sa tento servisný zásah riadi výlučne podmienkami danej služby.

II. Záruka kvality

Ako doklad o záruke vystavuje ProfiBANKER ku každému zakúpenému tovaru doklad o kúpe (faktúru) so zákonom stanovenými údajmi potrebnými na uplatnenie záruky (napr. názov tovaru, dĺžka záruky, cena, množstvo, výrobné číslo).

Na výslovnú žiadosť kupujúceho poskytne ProfiBANKER záruku vo forme záručného listu. Štandardne však, ak to povaha veci umožňuje, predávajúci vydá kupujúcemu namiesto záručného listu doklad o kúpe, ktorý obsahuje vyššie uvedené údaje.

Ak je to v súvislosti s poskytnutou zárukou potrebné, ProfiBANKER v záručnom liste zrozumiteľne vysvetlí obsah záruky, uvedie jej rozsah, podmienky, dobu trvania a spôsob, akým možno uplatniť nároky z nej vyplývajúce. ProfiBANKER v záručnom liste tiež uvedie, že poskytnutím záruky nie sú dotknuté práva kupujúceho súvisiace s kúpou veci.

  1. Lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia

Lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, t. j. dňom uvedeným na nákupnom doklade alebo v záručnom liste.

Lehota je:

24 mesiacov pre nový (vrátane rozbaleného) tovar;

21 mesiacov pre náhradný tovar (náhradný tovar je použitý tovar, ktorý bol následne skontrolovaný našimi odborníkmi a je takto označený);

v prípade použitého tovaru 12 mesiacov (za použitý tovar sa považuje tovar, ktorý bol používaný alebo servisovaný bez závad a úplnosť obalu nebráni plnému používaniu výrobku).

Lehota sa končí dňom, ktorý sa číselne zhoduje s dňom jej začiatku a príslušným počtom mesiacov neskôr. 

Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka za akosť, zaniknú, ak neboli uplatnené v uvedenej lehote.

V prípade, že sa reklamácia vybaví výmenou tovaru, nová lehota neplynie; rozhodujúca je lehota, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

2. Kvalita pri prevzatí

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu najmä za to, že v čase prevzatia tovaru kupujúcim,

má tovar vlastnosti dohodnuté medzi zmluvnými stranami, a ak k dohode nedošlo, tie vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na povahu tovaru a na základe nimi uskutočnenej reklamy.

vec je vhodná na účel, na ktorý sa má podľa predávajúceho používať alebo na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa.

vec je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti.

tovar zodpovedá požiadavkám právnych predpisov.

Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola vadná už pri prevzatí kupujúcim, ak predávajúci nepreukáže opak.

III. Záručné podmienky

  1. Kontrola tovaru pri prevzatí

Pri osobnom prevzatí od predávajúceho je kupujúci povinný skontrolovať prevzatý tovar, jeho kompletnosť a neporušenosť obalu.

Pri prevzatí od dopravcu kupujúci riadne a starostlivo skontroluje stav zásielky (najmä počet balíkov, neporušenosť pásky s logom spoločnosti, neporušenosť alebo poškodenie obalu) podľa prepravného listu.

Kupujúci je tiež povinný skontrolovať kompletnosť tovaru v deň jeho prevzatia, najmä či balík obsahuje všetko, čo má obsahovať. 

Prípadné nezrovnalosti je potrebné oznámiť predávajúcemu pri osobnom prevzatí na mieste, pri prevzatí od dopravcu ich treba uviesť v odovzdávacom protokole dopravcu, inak môže kupujúci odmietnuť zásielku prevziať, prípadne ich môže vždy oznámiť na [email protected] . ProfiBANKER ďalej odporúča priložiť fotodokumentáciu poškodenia a obalu v prípade prevzatia od dopravcu.

Týmito opatreniami nie je dotknutá zákonná lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia. Dodatočná reklamácia nekompletnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva na reklamáciu veci, ale dáva spoločnosti ProfiBANKER možnosť preukázať, že nedošlo k porušeniu kúpnej zmluvy.

2. Uplatnenie reklamácie 


Spoločnosť ProfiBANKER odporúča, aby sa v záujme rýchlejšieho vybavenia reklamácie reklamácia uplatnila v autorizovanom servisnom stredisku, ak ho má kupujúci pre daný druh tovaru k dispozícii.

Kupujúci môže uplatniť reklamáciu v ktorejkoľvek predajni predávajúceho.

Okrem toho ProfiBANKER odporúča k reklamácii priložiť kópiu dokladu o kúpe alebo iný vhodný doklad o záruke tovaru, podrobný popis závady a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (najmä spiatočnú adresu a telefónne číslo). Bez uvedených údajov nie je možné identifikovať pôvod a vadu tovaru.

ProfiBANKER zároveň odporúča zvoliť si požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (oprava, výmena, dobropis).

ProfiBANKER alebo autorizovaný servis vydá kupujúcemu bezodkladne po prijatí reklamácie písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie sa požaduje. V prípade reklamácie uplatnenej osobne na pobočke je potvrdenie na žiadosť zákazníka bezodkladne zaslané v papierovej forme, v ostatných prípadoch je potvrdenie zaslané e-mailom. Potvrdenie slúži len ako doklad o prijatí reklamácie. V rámci reklamačného konania sa posudzuje stav, v akom kupujúci odovzdal tovar spoločnosti ProfiBANKER.

Kupujúci si je vedomý, že ak nedodá reklamovaný tovar vrátane všetkého prevzatého príslušenstva, bude mu v prípade odstúpenia od zmluvy zo strany kupujúceho vrátená kúpna cena znížená o cenu nedodaného príslušenstva.

3. Kompatibilita

Spoločnosť ProfiBANKER nezaručuje úplnú kompatibilitu predávaných dielov s inými dielmi, ktoré neboli schválené pracovníkmi spoločnosti ProfiBANKER, výrobcom alebo dodávateľom, ani so softvérovými aplikáciami, ktorých funkčnosť kupujúci výslovne nepožadoval v písomnej objednávke, pokiaľ takáto kompatibilita nie je obvyklá pre podobný tovar a pokiaľ spoločnosť ProfiBANKER výslovne neuviedla na tovare, že tovar je kompatibilný len s uvedeným zoznamom alebo je nekompatibilný len s ním.

Podobná kompatibilita sa vzťahuje aj na softvér a jeho jednotlivé verzie. Okrem toho, ak bola deklarovaná kompatibilita určitých verzií softvéru, neplatí to automaticky pre nasledujúce verzie takéhoto softvéru, ani pre predchádzajúce verzie takéhoto softvéru.

4. Vylúčenia

Porušením ochrannej plomby, informačného štítku alebo sériového čísla sa kupujúci vystavuje riziku zamietnutia reklamácie, pokiaľ k poškodeniu nedošlo počas bežného používania. Plomby a sériové čísla sú neoddeliteľnou súčasťou tovaru a neobmedzujú právo zákazníka používať tovar a zaobchádzať s ním v plnom rozsahu jeho určeného použitia.

Okrem toho sa záruka nevzťahuje na škody spôsobené (ak takáto činnosť nie je bežná a zároveň nie je zakázaná v priloženom návode na použitie):

  • mechanické poškodenie tovaru,
  • elektrické prepätie (viditeľne spálené súčiastky alebo dosky plošných spojov), s výnimkou bežných odchýlok,
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú teplote, prašnosti, vlhkosti, chemickým a mechanickým vplyvom prostredia priamo určeného predávajúcim alebo výrobcom,
  • nesprávna inštalácia, manipulácia, prevádzka alebo zanedbanie tovaru,
  • poškodenie tovaru alebo jeho častí počítačovým vírusom a pod,
  • ak sa vada prejaví len na softvéri, pri ktorom zákazník nemôže preukázať legálny spôsob nadobudnutia, alebo použitím neautorizovaného softvéru a spotrebného materiálu,
  • škody spôsobené nadmerným zaťažením alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecných zásadách,

  • nekvalifikovaným zásahom alebo zmenou parametrov (nekvalifikovaný zásah znamená zásah inej osoby ako predávajúceho alebo autorizovaného poskytovateľa služieb),
  • tovar, ktorý bol upravený zákazníkom (maľovanie, ohýbanie atď.), ak je vada výsledkom takejto úpravy,
  • nesprávne vykonanej aktualizácie systému BIOS alebo firmvéru,
  • poškodenie spôsobené prírodnými živlami alebo vyššou mocou,
  • použitie nesprávneho alebo chybného softvéru,
  • použitia nesprávneho alebo neoriginálneho spotrebného materiálu alebo za akékoľvek škody z toho vyplývajúce, pokiaľ takéto použitie nie je obvyklé a nebolo vylúčené v priloženom návode na použitie.

Ak je tovarom softvér, záruka sa vzťahuje len na fyzickú čitateľnosť médií (médiá nesmú byť poškriabané atď.). V okamihu odstránenia ochranných prostriedkov (fólia, plomba, otvorenie obálky atď.) sa kupujúci stáva oprávneným používateľom softvérového produktu a akceptuje licenčné podmienky výrobcu softvéru, v prípade digitálneho obsahu je to už samotným stiahnutím. To neplatí v prípade rozporu s kúpnou zmluvou (pozri nižšie).

5. Testovanie porúch

Tovar predložený na reklamáciu bude testovaný len na závadu, ktorú kupujúci uviedol (v reklamačnom formulári, v priloženom hárku s popisom závady). Spoločnosť ProfiBANKER odporúča písomnú formu uvedenia vady, ktorou sa rozumie aj elektronická komunikácia.

V prípade zamietnutia reklamácie a v prípade, že kupujúci súhlasí s úhradou opravy, bude oprava spoplatnená podľa aktuálneho platného cenníka príslušného autorizovaného servisu.

Pred vykonaním platenej opravy bude kupujúci informovaný o cene opravy, jej rozsahu a čase potrebnom na jej vykonanie, pričom oprava bude vykonaná najneskôr do 60 dní odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia tovaru spoločnosťou ProfiBANKER. Platená oprava môže byť vykonaná až po výslovnom súhlase Kupujúceho (alebo na základe servisnej zmluvy), po informácii podľa predchádzajúcej vety.

Ak je Kupujúcim podnikateľ a reklamácia je zamietnutá, Kupujúci berie na vedomie, že ProfiBANKER je oprávnený prefakturovať Kupujúcemu náklady autorizovaného servisu na diagnostiku závady a dopravu podľa cenníka autorizovaného servisu.

6. Zálohovanie údajov

Pri odovzdaní počítačového systému alebo zariadenia na ukladanie údajov na reklamáciu alebo opravu je Kupujúci povinný zabezpečiť primerané zálohovanie potrebných údajov a zabrániť ich prípadnému zneužitiu alebo poškodeniu. Spoločnosť ProfiBANKER nezodpovedá za prípadnú stratu, poškodenie alebo zneužitie údajov uložených na zariadeniach na ukladanie údajov v počítačovom systéme.

Zariadenia na ukladanie údajov sú zariadenia, ktorých poruchovosť je objektívnym javom s náhodným charakterom výskytu porúch. Spoločnosť ProfiBANKER týmto upozorňuje Kupujúceho na túto skutočnosť a odporúča systematické zálohovanie používateľských údajov na vhodné zariadenia (napr. DVD, Cloud). Záruka na tovar však týmto upozornením nie je obmedzená.

Kupujúci berie na vedomie, že v prípade vybavenia reklamácie výmenou zariadenia na ukladanie dát sa pôvodné zariadenie nevracia.

7. Zamietnutie pohľadávky

A. pre kontamináciu tovaru

ProfiBANKER má právo zamietnuť reklamáciu tovaru v prípadoch, ak je tovar a/alebo jeho zložky kontaminované alebo nespĺňajú základné požiadavky na hygienicky bezpečné predloženie tovaru na reklamáciu. 

B. pre bezpečnosť zariadenia

Ak je prístup k zariadeniu chránený heslom alebo gestom alebo iným zabezpečením prístupu, kupujúci je povinný pri reklamácii zrušiť toto zabezpečenie alebo uviesť heslo v popise závady. V opačnom prípade má spoločnosť ProfiBANKER právo reklamáciu zamietnuť. To isté platí, ak je takto chránený BIOS alebo firmvér zariadenia alebo prístup k úložnému priestoru zariadenia. Bez úplného prístupu k zariadeniu nemusí byť možná oprava alebo diagnostika zariadenia.

Ak je na zariadení aktivovaná akákoľvek služba proti krádeži, kupujúci musí túto službu pred podaním reklamácie deaktivovať. V opačnom prípade má spoločnosť ProfiBANKER právo reklamáciu zamietnuť.

8. Továrenská konfigurácia, úprava zakúpeného tovaru alebo služby zo strany kupujúceho

Kupujúci je týmto informovaný, že zariadenie predložené na reklamáciu musí byť v továrenskej konfigurácii. To sa týka najmä pridaných alebo vymenených operačných pamätí, pevných diskov alebo SSD v prenosných počítačoch a počítačoch. Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za takto pridané diely, najmä ak nie sú výslovne uvedené v reklamácii príjemcu.

Pri prípadnej reklamácii, najmä pri odstúpení od kúpnej zmluvy, musia byť zachované pôvodné komponenty.

V prípade, že kupujúci predloží na reklamáciu tovar, ktorý nie je v továrenskej konfigurácii, t. j. ktorý bol upravený kupujúcim alebo na jeho žiadosť, kupujúci berie na vedomie, že servisný zásah môže spôsobiť neplatnosť takejto úpravy bez možnosti výmeny. V prípade úprav si kupujúci musí ponechať pôvodné komponenty.

Úpravy vykonané kupujúcim zahŕňajú napr:

(a) pridaná alebo vymenená operačná pamäť, pevné disky alebo SSD v prenosných počítačoch a počítačoch

(b) aplikácia fólie alebo ochranného skla na telefón alebo podobné zariadenie, aplikácia kože alebo nálepky na zariadenie, aplikácia na oblečenie a podobné úpravy.

9. LCD displeje

Vzhľadom na počet pixelov v LCD paneli nie je z hľadiska výrobnej technológie prakticky možné zabrániť strate pixelov. Z tohto dôvodu bola vypracovaná norma ISO 13406-2. Norma rozdeľuje monitory do štyroch tried kvality a pre každú triedu stanovuje maximálne prípustné množstvo chybných pixelov alebo zhlukov. Zhluk je štvorec pixelov s rozmermi 5x5. Ak nie je uvedené inak, tovar predávaný spoločnosťou ProfiBANKER patrí do druhej triedy.

IV. Vybavovanie reklamácia

1. Kupujúci - spotrebiteľ

Podľa ustanovenia § 2 ods. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov je spotrebiteľom fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania.

Ak je kupujúcim spotrebiteľ, predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas primeraný druhu výrobku alebo služby potrebný na odborné posúdenie vady.

ProfiBANKER vybaví reklamáciu vrátane odstránenia vady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa nasledujúceho po dni uplatnenia reklamácie. Lehotu 30 dní po uplatnení reklamácie je možné po dohode so spotrebiteľom predĺžiť - takéto predĺženie nesmie byť na dobu neurčitú alebo neprimerane dlhú. Po uplynutí lehoty alebo predĺženej lehoty sa má za to, že vada skutočne existuje a spotrebiteľ má rovnaké práva, ako keby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.

2. Kupujúci - podnikateľ

Predávajúci sa zaväzuje rozhodnúť o reklamácii do 40 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. O tomto rozhodnutí bude kupujúci - podnikateľ informovaný prostredníctvom kontaktného e-mailu alebo v liste priloženom k tovaru.

V. Spoločné ustanovenia

1. ProfiBANKER vydá kupujúcemu písomné potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe trvania reklamácie, prípadne o dôvodoch zamietnutia reklamácie.

Po vybavení reklamácie ProfiBANKER oznámi Kupujúcemu ukončenie reklamácie telefonicky, SMS správou, e-mailom alebo listom priloženým k tovaru.

Ak bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po spracovaní automaticky zaslaný na adresu kupujúceho.

Po vybavení uznanej reklamácie opravou alebo výmenou sa záruka na zariadenie predlžuje na dobu trvania reklamácie. Doba trvania reklamácie sa počíta odo dňa nasledujúceho po uplatnení reklamácie do dňa, keď je kupujúci informovaný o jej vybavení.

Kupujúci je povinný skontrolovať prevzatý tovar a jeho zhodu so správou o odoslaní reklamácie. Kupujúci je tiež povinný skontrolovať kompletnosť tovaru, najmä či obal obsahuje všetko, čo má obsahovať. Na neskoršie námietky sa už nebude prihliadať.

Týmito dojednaniami nie je dotknutá zákonná lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia. 

Kupujúci je povinný prijať reklamáciu bez zbytočného odkladu do 30 dní odo dňa, keď bol o vybavení reklamácie informovaný; táto lehota nesmie uplynúť skôr ako 60 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Ak Kupujúci reklamáciu neprijme najneskôr v posledný deň lehoty, bude Predávajúcemu účtovaný skladovací poplatok vo výške 2 EUR s DPH za každý deň omeškania.

Ak si Kupujúci nevyzdvihne tovar z vybavenej reklamácie do 2 mesiacov odo dňa, kedy bol o vybavení reklamácie informovaný, ProfiBANKER si vyhradzuje právo tovar predať a výťažok použiť na úhradu skladného.

Pri vydávaní tovaru alebo platbe dobropisu v hotovosti po vybavení reklamácie musí kupujúci predložiť doklad, na základe ktorého bola vec prijatá do reklamácie, a musí preukázať svoju totožnosť platným dokladom totožnosti (občiansky preukaz, cestovný pas), aby sa predišlo vzniku škody a zabránilo sa legalizácii príjmov z trestnej činnosti. Bez predloženia niektorého z týchto dokladov môže ProfiBANKER alebo jeho zmluvný partner odmietnuť vydanie tovaru alebo vrátenie dobropisu. Ak je kupujúcim právnická osoba, tovar bude vydaný alebo dobropis bude preplatený len štatutárnemu orgánu právnickej osoby alebo osobe, ktorá predloží overenú plnú moc.

VI. Spotrebný materiál a minimálna životnosť

Ak je predmetom kúpy spotrebný materiál (napr. kazety, tonery, tlačové hlavy, tlačové valce, lampy do projektora, batérie, rôzne typy osvetlenia a podobne) alebo ak je tento spotrebný materiál súčasťou zakúpeného tovaru, namiesto záruky za akosť sa uplatňuje životnosť. Životnosť sa môže uvádzať ako čas, doba používania tovaru alebo počet použití alebo počet vytlačených listov alebo inak podobne špecifikovaná. Pre tovar môže byť uvedená viac ako jedna z týchto životností. Na úspešné uplatnenie reklamácie musia byť splnené všetky uvedené podmienky.

Právo kupujúceho na reklamáciu tovaru v zákonnej záručnej lehote tým nie je dotknuté. Kupujúci však musí brať do úvahy vyššie uvedené, pretože záruka sa nevzťahuje na opotrebenie spôsobené bežným používaním tovaru a nemožno ju zamieňať so životnosťou výrobku. Životnosť tovaru je náchylnosť na opotrebenie spôsobené bežným používaním. Ak tovar používate (nie vlastníte) dlhšie, ako je jeho bežná životnosť, je pravdepodobné, že vada je spôsobená bežným opotrebovaním, ale nie je vylúčené, že ide skutočne o záručnú vadu.

VII. Záverečné ustanovenia

Týmto reklamačným poriadkom nie sú dotknuté zákonné práva kupujúceho.

Tento reklamačný poriadok je platný od 25.5.2018 a ruší platnosť predchádzajúcich reklamačných poriadkov.

VIII.Doručovanie

1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

 

IX. Mimosúdne riešenie sporov

1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd. 2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na [email protected] alebo [email protected]. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy. 3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line). 4. Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.

 

X. Záverečné ustanovenia

1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov. 2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov. 3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom. 5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná. 6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok. 7. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.     Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 24.5. 2018

 

Podmienky ochrany osobných údajov  

I. Základní ustanovení

1. Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je ProfiBANKER s.r.o. IČO 04471580 so sídlom Příčná 1892/4  110 00 Praha 1, Česká Republika (ďalej len: „prevádzkovateľ“). 2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú ProfiBANKER s.r.o. adresa: Příčná 1892/4, 110 00 Praha 1, Česká Republika email: [email protected] telefón: +420 722 919 902 www.profibanker.sk 3. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby. Prevádzkovateľ nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov. Kontaktnými údajmi zodpovednej osoby sú: ProfiBANKER s.r.o. IČO: 04471580 Příčná 1892/4 110 00 Praha 1 Česká Republika

 

II. Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

1. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky. Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy.

 

III. Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona, oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. f) Zákona, Váš súhlas so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. a) Zákona v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby. Účelom spracovania osobných údajov je vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť, Zo strany prevádzkovateľa nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona.

 

IV. Doba uchovávania osobných údajov

Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončení zmluvného vzťahu). Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.

 

V. Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)

1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby Podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe zmluvy, Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii.

Takými spracovateľmi sú:

- Google Ireland Limited (registračné číslo: 368047), so sídlom Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írsko; podmienky ochrany súkromia tejto spoločnosti sú dostupné tu: https://policies.google.com/technologies/ads

Cheq AI Technologies (2018) Ltd.

ClickCease - A Click Fraud Protection Service

23 Yehuda Halevi St, Tel Aviv 600491155, Israel

- Prepravným partnerom, najmä spoločnostiam PPL s.r.o., IČO: 25194798, Packeta s.r.o. IČO: 03672395, Mail Step a.s. IČ: 61859109, 

General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.. IČO: 26087961

 

VI. Vaše práva

1. Za podmienok stanovených v Zákone máte právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona, právo na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie spracovania podľa § 24 Zákona, právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona, právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona, právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona, právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email prevádzkovateľa uvedený v čl. III týchto podmienok. Ďalej máte právo podať sťažnosť u Úradu pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.

 

VII. Podmienky zabezpečení osobných údajov

1. Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov. 2. Prevádzkovateľ prijal technické opatrení k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe, najmä heslá, antivírový program, šifrovanie, zálohy. 3. Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby.

 

VIII. Záverečné ustanovenia

1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate. 2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený/oboznámená s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate. 3. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste prevádzkovateľovi poskytol/la.   Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 25.5.2018.